عشق همین جاست در نفسهایت تو کجایی؟

متن مرتبط با «چه حسی دارم» در سایت عشق همین جاست در نفسهایت تو کجایی؟ نوشته شده است

چه حسی داره....

  • نیلوبلاگ

    چه حسی داره واقعا یه نفر از ته قلبش بهت بگه : دوستت دارم دل ن :چرا بازم خستم.یکی از دوستام امروز خوب حرفی زد،گفت: تو خود خوری.میخوای همه چیزو خوب نشون بدی ولی همه چیزو میریزی تو خودت.و بزرگترین مشکلم همینه که الان بدتر شدم.xa0 من دیگه حرفای ادما ازارم نمیده،نگاهشون برام کافیه. ولی کسیو دارم که میگه صبر صبر صبر ! بطلب اقاجان!...

    ادامه مطلب