
پیراهن مشکی ام از توست شب شهادت دردانه 3 ساله ات ببر جایی که دل آنجاست دریاب مرا... (نمیشه حرفارو به ادما زد،دروغ میگن،دو رویی میکنن، قضاوت میکنن،انسانیت ندارن،هر کسی دنبال منافع خودش،سپردمشون به خودت نه نفرین نه بغض نه هیچی..... میگن جای حق نشستی.!!!ولی من صداقتم را دارم.کمکم کن)...
ادامه مطلب