تو چه میدانی روزهایم که چه گذشت
تو چه میدانی مهم دیگه تو زندگی وجود نداره
تو چه میدانی از دلتنگی
تو چه میدانی از دل گرفتگی
تو چه میدانی از بغض
تو چه میدانی از شب
تو چه میدانی از خستگی
تو چه میدانی از نیاز....
تو چه میدانی از احساس
تو چه میدانی از عمر
تو چه میدانی از من
تو هیچ نمیدانی....
دونستن این چیزا ادمو خسته میکنه،گاهی باید بری که شاید خلاص بشی!
عشق همین جاست در نفسهایت تو کجایی؟...ما را در سایت عشق همین جاست در نفسهایت تو کجایی؟ دنبال میکنید
برچسب: گاهی وقتا باید بری, نویسنده: بازدید: 153